Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeTue May 13, 2008 7:16 pm

Wel , ik zit met het volgende probleem..

Men vrouw zaagt de stukken van men oren omdat ik men tv in de living gebruik om te kunnen playstationen , dus zit ik nu met de vraag of er hier iemand me kan helpen met men volgend probleem :


zoals de meeste download ik nogal wat films van het internet , dus om die altijd te moeten kijken op da 17 inch schermke hebben we ons nen grote lcd tv aangeschaft met pc aansluiting ....
Om Pc te kunnen aansluiten om men tv hebbik me zon kabel gekocht vo op die pc aansluiting vannachter op de tv en vo vannachter in men pc , waar ik anders men monitor vo insteek. Dit lukt ook allemaal , maar enkel op 1 resolutie en dat is 1024 bij 768 pixels.

Later hebben we ons ook een kleinere lcd aangeschaft van ongeveer 53 centimer met ook een pc aansluiting , dus om van men vrouw haar gezaag af te zijn , wou ik hem dus gebruiken om pc en playstation te kunnen spelen ....
Maar hier zit dus het probleem , ik heb elke resolutie al geprobeerd maar ik krijg geen beeld op die tv !
Dus zit hier iemand die me mss wat meer kan vertellen wat ik kan doen ...


grtz Stijn
Back to top Go down
i386dx
Amateur
Amateur



Number of posts : 14
Age : 39
Town : Lokeren
Registration date : 2008-03-04

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeTue May 13, 2008 9:11 pm

Kun je 'pc-aansluiting' ietjes nauwkeuriger omschrijven (welke kabel/signaal: dsub, dvi, svideo, composite...)
Heb je meer gegevens van je pc zelf (besturingssysteem, videokaart)?
Wat heb je juist allemaal al geprobeerd / welke opstelling(en) enzo...
Back to top Go down
http://www.abzone.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeWed May 14, 2008 10:55 am

wel de pc aansluitng is zoiet plat met 2 vijsjes
pentium 4 3.00GHz Home edition
1024 RAM
video: Radeon x1300/1550 series

Wat ikzelf heb gedaan om pc beeld te krijgen op men grote tv is het volgende :
Allereerst zet ik men pixels op 1024 bij 768 , Ik trek gewoon de monitor uit men pc , steek de kabel voor tv in , steek em ook in men tv , zet de tv op pc kanaal en ik heb beeld.
Als ik andere grotes van pixels gebruik , komt er op men tv : geen ondersteuning

Nu op men kleine tv heb ik alle grotes van pixels geprobeerd , ma nog altijd geen beeld en krijg ik hetzelfde : geen ondersteuning
Back to top Go down
i386dx
Amateur
Amateur



Number of posts : 14
Age : 39
Town : Lokeren
Registration date : 2008-03-04

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeSun May 25, 2008 1:46 pm

Quote :

wel de pc aansluitng is zoiet plat met 2 vijsjes

Nogal onduidelijk, zowat elke stekker die op een pc gebruikt wordt is plat met vijsjes Wink

In feite doet dit er eigenlijk niet toe omdat het met je ander TV-toestel wel werkt. Ik zou dus eerder in de richting van de kleine TV gaan zoeken. Heb je de handleiding daarvan al eens goed doorgenomen? Merk en type van die kleine tv?
Back to top Go down
http://www.abzone.be
Midnight Cors'ke
Amateur
Amateur
Midnight Cors'ke


Number of posts : 11
Age : 41
Town : Stekene aka 't Waasland
Registration date : 2008-03-02

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeThu May 29, 2008 12:56 pm

Ik denk eerder dat je hier met een ondersteuningsprobleem van je resoluties zit.
Kijk eens welke resoluties ondersteund worden door je TV en welke door je videokaart en vergelijk dan eens, mss zit het probleem daar wel!
Anderzijds, denk ik ook dat je mss beter af bent met een andere kabel, 1 die speciaal is voor je videokaart aan te sluiten op tv want als je je uitleg goed kan volgens van die kabel met 2 vijsjes, zit je volgens mij nog met een analoge aansluiting te kloten en das volgens mij ook al ni juist.
Dus, TV-kabel of een DVI-kabel moet het volgens mij teneerste al zijn...
Don't shoot me if I'm wrong, ik ken veel van pc's... ma van tv's...
Back to top Go down
http://www.savedesign.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeFri Jun 06, 2008 7:37 pm

wel , ik heb in het boekske gezien van men tv en ik zou de pixels op 640 - 480 of 720-400
om beeld te krijgen op men tv , ma men videokaart gaat ma tot 800-600 . Pieter vertelde me dat ik dan oudere drivers zou moetten gaan installeren omdat de videokaarten van tegenwoordig zon pixels ni meer ondersteunen.
Ok ma dat snap ik niet , vo nen tv van nog geen jaar oud .
Back to top Go down
i386dx
Amateur
Amateur



Number of posts : 14
Age : 39
Town : Lokeren
Registration date : 2008-03-04

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeSat Jun 07, 2008 11:04 am

Oudere drivers gaan niet helpen. Zelfs de nieuwste videokaarten kunnen al de lage resolutiewaarden aan. Tis Windows (vanaf XP pijsk) die dat tegenhoudt.
* Kunt da wel ergens wijzigen met één of andere registerinstellen (weet belange niet de welke, moet je eens opzoeken)
* Kunt gebuik maken van een deftig besturingssysteem...
Back to top Go down
http://www.abzone.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeSat Jun 07, 2008 2:12 pm

wat bedoel je met een deftig besturingssysteem ?
Back to top Go down
i386dx
Amateur
Amateur



Number of posts : 14
Age : 39
Town : Lokeren
Registration date : 2008-03-04

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeSun Jun 08, 2008 3:20 pm

Beerschot4life wrote:
wat bedoel je met een deftig besturingssysteem ?

Linux ;-)
Back to top Go down
http://www.abzone.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitimeSun Jun 08, 2008 6:23 pm

wel ik heb het gevonden , ik heb dus gewoon tijdens het opstarten op f8 geduwd en de pc laten opstarten op vga modus en ik heb beeld gekregen op men tv ........... eindelijk !!!!!!


Toch bedankt aan iedereen !!!
Back to top Go down
Sponsored content





Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Empty
PostSubject: Re: Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP   Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP Icon_minitime

Back to top Go down
 
Pc aan tv aansluiten .. HEEEEEELP
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Helpdesk PC of PS3 :: Helpdesk PC-
Jump to: