Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s)

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Pieter
Administrator
Administrator
Pieter


Number of posts : 56
Age : 41
Town : Stekene
Registration date : 2008-03-02

Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Empty
PostSubject: Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s)   Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 11:52 am

Vandaag werden de poules geloot.

Ik zal direct een blik op mijn groep werpen.

Met Twente, Az Alkmaar, AA gent en Genk veronderstel ik dat er mij een zware reeks, toch haalbare te wachten staat.
Met de revelatie van de laatste jaren hebben we met AZ een echte topper in de reeks.
Gent met Steven206 zal ook niet van de poes worden. Maar er zal gestreden worden voor elk punt dat kan ik jullie nu al beloven.


Groeten Pieter
Back to top Go down
http://www.fifagamerswaasland.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Empty
PostSubject: Re: Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s)   Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Icon_minitimeMon Apr 14, 2008 7:01 pm

inderdaad , elke wedstrijd moet worden gespeeld ... niemand geeft zich gewonnen... de meeste die aan dit tornooi meedoen ken ik niet of heb ik nog niet tegen gespeeld .
Dus een grote kans om nieuwe vrienden te ontmoeten Wink
Back to top Go down
Fucidin
Moderator
Moderator



Number of posts : 18
Age : 35
Town : Stekene
Registration date : 2008-04-08

Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Empty
PostSubject: Re: Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s)   Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Icon_minitimeMon Apr 14, 2008 11:08 pm

idd dat is ook de bedoeling van al deze zever he
plezier maken en nieuwe mensen leren kennen en zo uitgroeien tot 1 van de grootste online tornooien van europa he:p
greats Niels aka Fucidin
Back to top Go down
http://www.fifagamerswaasland.be
boradude
Amateur
Amateur



Number of posts : 2
Age : 42
Town : ninove belgie
Registration date : 2008-04-04

Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Empty
PostSubject: Re: Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s)   Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Icon_minitimeFri Apr 18, 2008 6:15 pm

yep is ook mijn bedoeling om nieuwe mensen te ontmoeten mijn eerste tegenstander
thomas die met club speelt leuke gast ondanks de nederlaag hehehehe
Back to top Go down
Sponsored content





Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Empty
PostSubject: Re: Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s)   Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s) Icon_minitime

Back to top Go down
 
Vandaag werd om 11:00 uur de loting voltrokken, wat denk jij over jouw/de poule(s)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Liga’s :: Gameplanning and groups-
Jump to: