Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Francois Sterchele Rest in peace

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Pieter
Administrator
Administrator
Pieter


Number of posts : 56
Age : 41
Town : Stekene
Registration date : 2008-03-02

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeThu May 08, 2008 2:25 pm

Vanmorgen kon ik mijn ogen als voetbalsupporter niet geloven op pagina 510 van teletekst stond een met verstomming geslagen bericht dat ons kleine land afscheid moet nemen van een grootst talent.
Niet alleen de voetbalwereld zal een gemis voelen, het gemis zal het grootste zijn bij familie en vrienden. Francois was een goedgeluimde jongeman die zelfs in slechte dagen een glimlach kon produceren.
Daar ik geen Clubsupporter ben hoop ik toch dat er tegen westerlo een gepast afscheid kan volgen.

Woorden schieten te kort.


Francois je gaf ons schitterende voetbalmomenten.
Back to top Go down
http://www.fifagamerswaasland.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeThu May 08, 2008 2:54 pm

ja idd tis erg , hij heeft goede tijden gekend op het kiel , nu kan hij zen eerste seizoen bij brugge zelf niet afmaken Crying or Very sad .
het was vroeg in de morgend gebeurd , dus hij zal wss wel in zatte bui gereden hebben.



Kvrees ervoor want hij dronk geen alcohol
Back to top Go down
Midnight Cors'ke
Amateur
Amateur
Midnight Cors'ke


Number of posts : 11
Age : 41
Town : Stekene aka 't Waasland
Registration date : 2008-03-02

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeThu May 08, 2008 8:49 pm

Ik vind dat er nogal veel commotie gemaakt wordt om ene da tegen nen boom gereden is!
Moest da nen andere mens zijn, der zou geen haan om kraaien!
Back to top Go down
http://www.savedesign.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeThu May 08, 2008 9:24 pm

das altijd zo he , laat de koning ne scheet staat het oek bekan in de gazet.
Back to top Go down
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeSun May 11, 2008 10:51 am

nu weet ik perfect hoe zen dood is gekomen , mark van hoof de beste maat komt altijd zen vlees halen in de slager waar men vrouwtje werkt ,hij was erbij wanneer sterchele het leven liet :

ze waren dus goe zat en op weg vo te gaan streetracen en mark zag uit zijn porche dat sterchele begon te slingeren en dus de controle van zen porche kwijt raakte en zo het gras graag wou gaan afdoen naast de autostrade !!

Dus zoals ik al dacht, goe zat e en daar heb ik echt geen begrip voor !!
Back to top Go down
Midnight Cors'ke
Amateur
Amateur
Midnight Cors'ke


Number of posts : 11
Age : 41
Town : Stekene aka 't Waasland
Registration date : 2008-03-02

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeSun May 11, 2008 6:47 pm

Awel ik vind da ook... eigen schuld, dikke bult! Twisted Evil
Back to top Go down
http://www.savedesign.be
ruben
Semi-prof
Semi-prof
ruben


Number of posts : 34
Age : 33
Town : sint-niklaas
Registration date : 2008-03-02

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeTue May 13, 2008 5:23 pm

twas nochtans nen schonen aouto Sad
Back to top Go down
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeTue May 13, 2008 5:28 pm

ruben wrote:
twas nochtans nen schonen aouto Sad

kzag daar niveel auto meer aan zenne.
Dat is het nu eenmaal he , ze verdienen van niks naar kei veel geld , ze hangen de grote uit en kopen nen "porche" e !!
Ge moet ma ne keer weten hoeveel man nen porche hebben en die daar NI kunnen me rijden , en hoeveel ouw charels die daar me rijden op de autostrade en die amper 80 halen he
Back to top Go down
Pieter
Administrator
Administrator
Pieter


Number of posts : 56
Age : 41
Town : Stekene
Registration date : 2008-03-02

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeTue May 13, 2008 5:34 pm

Beerschot4life wrote:
ruben wrote:
twas nochtans nen schonen aouto Sad

kzag daar niveel auto meer aan zenne.
Dat is het nu eenmaal he , ze verdienen van niks naar kei veel geld , ze hangen de grote uit en kopen nen "porche" e !!
Ge moet ma ne keer weten hoeveel man nen porche hebben en die daar NI kunnen me rijden , en hoeveel ouw charels die daar me rijden op de autostrade en die amper 80 halen he


Natuurlijk tege 80 zal de schade minder groot zijn he, ach.


Ik had deze week ver zelf een accident daar waar sterchele is verongelukt.

Een bende debiele die het geniale idee hadden om met 20 auto‘s achter elkaar op de pechstrook te gaan staan om dan de boom Question te gaan groeten waar hij is tegen gevlogen.

Wel nu kreeg zo nen brugse boer een geweldige ingeving om te vertrekken van tussen al die auto‘s. Wel dan moete dus naar links maar als ge dan op de autosnelweg komt rij je maar 10km/uur. Ik kom daar af op het 1ste rijvak tege 120 a 125 km/u en moet daar een remmanoeuvre doen om die flikker te ontwijken (in uniform gekleed in mijn voertuig). Ik denk dat zelf een brugse boer nog nooit zo een scheldpartij over zich heen heeft gehad als ik die dag die gast er op een heb getrakteerd. Mja zo zie je maar 1 dode is blijkbaar niet genoeg voor de supporters van club, NEEN die gaan er nog een beetje gevaarlijk bij doen ook.

Pieter
Back to top Go down
http://www.fifagamerswaasland.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeTue May 13, 2008 7:19 pm

typisch die boeren e albino
Back to top Go down
ruben
Semi-prof
Semi-prof
ruben


Number of posts : 34
Age : 33
Town : sint-niklaas
Registration date : 2008-03-02

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeWed May 14, 2008 9:32 pm

arme pieter
Back to top Go down
Midnight Cors'ke
Amateur
Amateur
Midnight Cors'ke


Number of posts : 11
Age : 41
Town : Stekene aka 't Waasland
Registration date : 2008-03-02

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeThu May 29, 2008 1:02 pm

Voila, mijn gedacht! Laughing

Francois Sterchele Rest in peace Stuntea8
Back to top Go down
http://www.savedesign.be
Beerschot4life
Moderator
Moderator
Beerschot4life


Number of posts : 49
Age : 42
Town : Antwerpen
Registration date : 2008-04-12

Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitimeFri Jun 06, 2008 7:43 pm

hahahahaha , ik heb da ook gekregen op menne mail , tis wel een goei !!
Back to top Go down
Sponsored content





Francois Sterchele Rest in peace Empty
PostSubject: Re: Francois Sterchele Rest in peace   Francois Sterchele Rest in peace Icon_minitime

Back to top Go down
 
Francois Sterchele Rest in peace
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Varia :: Everything-
Jump to: